Färg på utrustning

Min svarta konstantskimmel har svart läder och min avblekbara skimmel har brunt läder. Tycker det är snyggast att utgå från om hästens färg är varm eller kall och därefter välja färg på läder.

received_m_mid_1413657933532_8733f26aa9ef556740_0.jpeg
jag tycker hon är fin i vinrött

Åhh nu blir jag så glad.
För hon är verkligen inte fager annars. Hon är appaloosa och har knappt någon svans. Ingen pannlugg att tala om och manen står rätt upp och är väldigt skral, så jag får klippa ned den. Omöjlig att fota och få till bra bild.
Så mesta dels ser hon inte klok ut, men när jag "klär på henne" sadel eller sele ser det bättre ut:p
Tack, nu har du gjort min dag lite roligare @cajo1312

Liknande trådar

Övr. Hund Husky finns ju i en hel del olika färger och teckningar. Vit, svart, svart-vit, brun, brun-vit, viltfärgad, tror jag det heter, grå...
2
Svar
24
· Visningar
1 757
Senast: geting
·
Utrustning Vad finns det för säkra färger att använda för att måla häst med? Tanken är att måla en svart häst med vita zebra-linjer, så någon vit...
Svar
6
· Visningar
623
Senast: WildHorse
·
Övr. Katt Vad har kattungen egentligen för färg? Han är brun, inte riktigt chokladig utan mer 'dassig' brun. (Tycker pälsen är silvrig i botten...
Svar
18
· Visningar
896
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Vad tusan är det för färg på mitt yrväder ?:) mörkt ansikte,mörka tassar. Undersida svans lite randig. I visst ljus svart/grå, i annat...
Svar
7
· Visningar
725
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama