Färg på utrustning

Min svarta konstantskimmel har svart läder och min avblekbara skimmel har brunt läder. Tycker det är snyggast att utgå från om hästens färg är varm eller kall och därefter välja färg på läder.

received_m_mid_1413657933532_8733f26aa9ef556740_0.jpeg
jag tycker hon är fin i vinrött

Åhh nu blir jag så glad.
För hon är verkligen inte fager annars. Hon är appaloosa och har knappt någon svans. Ingen pannlugg att tala om och manen står rätt upp och är väldigt skral, så jag får klippa ned den. Omöjlig att fota och få till bra bild.
Så mesta dels ser hon inte klok ut, men när jag "klär på henne" sadel eller sele ser det bättre ut:p
Tack, nu har du gjort min dag lite roligare @cajo1312

Liknande trådar

Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 121
Senast: Capybara
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
537
Senast: Ramona
·
Övr. Katt Hej! Jag ska försäkra min katt men behöver då veta vad han är för färg. Vi ska göra besiktning snart men vill försäkra han innan det...
Svar
8
· Visningar
589
Senast: Filippa
·
Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 157
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka