• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Mini_o_góffi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 1 729
M

Mini_o_góffi

Vilken färg tycker ni passar bäst till denna hästen:

Såhär ser han ut:

Tecken: två halvstrumpor bak, en kronrand fram, stjärn.

Färg: Svart med brun mule.

Man och svans: Välskötta, Manen är lång och jämn, svansen är lite längre än till hasen och välskött. Ej lockigt.

Svara på vilken färg som skulle passa bäst!!

Vilken färg som helst! - INTE ROSA/GUL/LILA!! det är ju en pojke!! :devil:

Sv: Färg...

Grönt passar de flesta hästar!
Snyggt är det åxå

Svartbruna hästar passar ju i alla färger! Brunskala tycker jag är snyggast, alltifrån Cremé till mörkbrunt! Svart eller brunt läder! :)

Cronis skrev:
Grönt passar de flesta hästar!
Snyggt är det åxå

Okej, jag tänkte det först, jag med :)
tror jag väljer det som det blir mest "svar" på ! :D
men jag tycker också att grönt är urläckert..
just nu har jag lite blandat.. pållen ser ju nästan ut som en clown, stackarn!! :rofl:

Tigertofflan skrev:
Ja, vinrött! *gör tummen upp*

okej! tack för svaret! det är nog rätt snyggt tror jag! har aldrig sett en svart häst i vinrött men man kan tänka sig! :banana:

domino skrev:
Svartbruna hästar passar ju i alla färger! Brunskala tycker jag är snyggast, alltifrån Cremé till mörkbrunt! Svart eller brunt läder! :)

okey, ljusbrunt är käckt! men på lädret har jag svart.. tänkte mest på vojlock, benlindor, täcken medmera! :love: :bump:

Mini_o_góffi skrev:
Okej, jag tänkte det först, jag med :)
tror jag väljer det som det blir mest "svar" på ! :D
men jag tycker också att grönt är urläckert..
just nu har jag lite blandat.. pållen ser ju nästan ut som en clown, stackarn!! :rofl:

Jag har alltid hållt mig till grönt, vinrött å lejongult i alla år. Gillar dock grönt mest!
Vilket har passat på alla hästar jag hat haft.
Oavsett ras, färg, kön å ålder

Okej.. men då blir det nog grönt i alla fall då ! :)

olivgrönt är så himla snyggt på sån häst, gärna med en passpoal.
Såg ett tjusigt schabrak igår som hade samma gröna färg som här på buke med beige passpoal och vit innerkant, hade varit skitsnygg på en sån häst.
Vinrött är oxå snyggt, och allt från creme till mörkbrunt.
Rostrött är oxå snyggt.

svarta hästar passar i princip i allt! (utom babyblå och babyrosa för det passar ingen häst i...)

Klara färger.. typ klarblått eller bebisfärger :P :angel:

Det var på schbrak och lindor mm jag menade brunskala... tex nougat, beige, brun osv...
Men även grönt, vinrött, ljusblått och är snyggt! Allra snyyggast är ju vitt men det är en så opraktidk färg ;)

Vinrött , Mörkgrönt eller endel" blåa färger, mörk mörk..:)

Liknande trådar

Utrustning Ja, egentligen torde det väl vara rätt så uppenbart att "alla färger passar på en skimmel". Men är det verkligen så? Som t.ex. en...
Svar
6
· Visningar
988
Senast: ameo
·
Utrustning Vet ej om liknande tråd finns men startar en :) Brunt eller svart. Vilken färg på utrustningen passar vilken häst? Alltså, vilka... 2
Svar
28
· Visningar
2 502
Senast: Speedway
·
Utrustning Får snart hem en mörkfux ponny utan tecken. Undrar nu vilken färg ni tror skulle passa bäst på täcken? Jag älskar vinrött men vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 374
Senast: Wera
·
Äldre Eftersom jag gillar att låta mina tre barn ärva varandras kläder så har min 6 åriga dotter även de äldre sönernas kalsonger i sin lilla... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
10 960
Senast: Vogue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Blåsljud på hjärtat