Färg på vagn

Speciella_tina

Trådstartare
Ska beställa en NHS B-ponny sulky, men kan inte bestämma mig för vilken färg!... Hästen är ett gulbrunt russ, färgförslag? Jag velar mellan svart eller vinröd. Grönt är också fint! Jag tänker att svart är lite tråkigt, men å andra sidan är man mer fri när det gäller färger på kläder och liknande!

Hästen finns på bild här!
http://www.mormorsstuteri.se/43280359?i=39168765

Sv: Färg på vagn

Åh va fin han var! :love:

Jag hade helt klart tagit svart! Då kan man vara bara klassiskt fin som den är med diskreta kläder eller matcha med lite "vilda" kläder om man känner för det och det är endå snyggt!

Är hästen inkörd eller ska du göra det nu?

Tack! Visst är han en goding :love: Han är inkörd, men vi har ändå backat lite eftersom han gjort ett så stort miljöombyte, från lösdrift i skogen till ridskola i Malmö!

Ja, jag köpte honom för en månad sen! Jag tror han kommer bli en riktigt bra körhäst, han verkar väldigt stabil. Han är född 2008

Äsh så svårt det kan vara! Igår var jag inne på svart, men idag har jag funderat på hur snygg min Guling kommer vara med vinröd vagn!

Va spännande! En vagn i vinrött blir säkert oxå snyggt men jag röstar ändå på svart ;)

Du får uppdatera oss med mer info om din snygging sen! Du får nog allt fixa lite mer bilder oxå!:D

Din sele är röd i färgen. Vinröd vagn plus rödbrunsele. Kan det inte bli mycket med vinrött och brunt emot varandra?

Gör precis hur du vill. Men jag hade tagit svart ;) :D

Det är det jag med funderat på. Jag får helt enkelt ta min sele och leta upp något vinrött, och se hur det ser ut!

Här kommer två bilder med Menthol i nya selen! Observera att ingenting är tillpassat, jag har bara lagt på den för att se så att den passar.

IMG_0082.jpg

IMG_0081-1.jpg

Visst är den snygg! Jag älskar den, tittar på den flera gånger om dagen!
Shetlandskusk: den är vinröd! Jag får hålla grimman mot selen imorgon och smaka lite på det!

Jag röstar svart! :) Jag stod i samma val när jag valde gigg till min häst, valde en mörkgrön - fy sjutton vad svårt att matcha! Tänkte att det är väl inte så svårt :p Har nu en svart maratonvagn med knallröda detaljer, mycket lättare att matcha :)

Jag beställde en vinröd! :) Jag har allt annat i brunt till honom, och brunt och vinrött är ju snyggt ihop! Har dessutom beställt brunt körförkläde till mig, så vi kommer vara brun-vinröda när vi tävlar!

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 862
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 084
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 321
Senast: shia
·
Utrustning Jag ska kanske ut på islandshäst-tävlingsbana i sommar, och hästen jag ska rida är en ganska mörk, nästan lite "gråbrunaktig" fux med...
2
Svar
24
· Visningar
5 294
Senast: mily
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar