färg på träns?

D

Duffy

Har lite beslutsångest angående val av träns till min islandshäst och är i behov av lite vägledning. Jag har en brunskäck (se bild) som jag har en brun stubben-sadel till och jag är på jakt efter ett passande träns. Ska jag satsa på ett brunt eller svart träns?
maj_2008_223.JPG

Senast ändrad av en moderator:
Sv: färg på träns?

BRUNT såklart! Oooh, det är en synd att inte matcha färgen på sadeln och tränset :eek:

Haha, eller, kanske inte så illa. Men snyggt är det inte! ;)

Brunt träns är ju helt klart snyggast till brun sadel.:);)

okaj haha! då får det la bli brunt träns:)
Min mamma ska till Landsmot på Island så hon har lovat att ta med ett fint träns hem till mej.
Tack för alla svar!:D

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 861
Senast: mamman
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 547
Senast: Mia_R
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 613
Senast: Nepenthe
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 380

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat