Färg på rockard

A

Aggepagge

ok, får hem min rockard om någon dag nu, rockarden är grundad och så så jag får ju lacka själv. Vilken färg tycker ni är snyggast? Är inne på engelsk röd men vet inte hur bra det passar till ett mörkbrunt varmblod?

Ni med mörkbruna pållar, vad har ni för färger på era vagnar? bilder tack:)

Ja föresten bilder på alla vagnar är ju kul att se för lite inspiration:angel:

Sv: Färg på rockard

21 stycken som kikat men ingen som svarat:/ lite bilder kan ni väl iaf sätta in. :angel:

slöisar!;)

Jag tycker ju helt klart svart är snyggast, med en silver eller guldrand, men även mörkgrön, mörkblå och vinröd är fint, det beror ju helt på vad man själv gillar för färg, det mesta passar ju till en brun häst :)

Bifogar en bild på vår maratonvagn, sitter på jobbet så jag har inga bilder på jiggarna här.

{1A412702-A290-4CC4-B40B-C88B436EB1D2}.jpg

Min är vinröd..Har en fux, tycker de färgerna passar bra ihop.
Det röda kanske inte syns så väl på bilden,har inget bättre kort.
6666090.jpg

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
689
Senast: cassiopeja
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 932
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 017
Senast: Otherside
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 420
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar