Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Menar du nästan som en skäck? Eller mer stickelhårig? Jag tror faktiskt aldrig att jag sett en sån labbe, om den varit reggad vill säga.
Däremot förekommer så kallade "Broadlaw paws" på i alla fall en del jaktlabbar; hunden har vita fläckar i gropen precis ovanför den stora trampdynan. Vet inte hur de skulle bedömas på en utställning men de flesta jaktlabbar åker ju ut med huvudet före i vilket fall.
Kan försöka fixa imorgon. Ser lite fränt ut iallafall, när jag först såg honom som valp trodde jag att han var lortig om benen Enligt uppfödaren skulle det växa bort med tiden så att han blir helsvart, men snart åtta månader gammal ser han fortfarande ut som en tigerkaka. Inte för att det gör något, jag tycker det är lite käckt, men funderar som sagt på hur vanligt detta är.Bild?
Är håren vita eller gula? Min förra var blandning mellan jakt- och utställningslabbe, och han hade en del vita hår redan från start. Som valp hade han en vit fläck på halsen, den blev glesare när han blev vuxen så det mer var frågan om vita hår. Han hade även vita hår i ljumskarna och under tassarna mellan trampdynorna. Han blev också "åldersgrå" ganska tidigt, och på slutet var han stickelhårig i hela ansiktet, och på benen samt undersidan av kroppen. Jag har sett flera labbar som har sett ut på liknande sätt. Däremot har jag aldrig sett någon med gula stickelhår.