Får man ?

R

Rebecca_R

Har noll koll på detta eftersom jag alltid har stövlar men har ju sån tur att dom går sönder innan ja hunnit få mina nya :(

så nu undrar jag, får man rida i chaps och skor på regional?

Sv: Får man ?

ja, i hoppning går det bra, om det är jodphursskor och skor och shortchaps har samma färg (och shortchapsen inte har fransar)

hms, har inga jodphursskor :(
har andra :

protective_rider_500.jpg

Men sånna kan man itne använda el?:(

TR säger 'ridstövlar eller jodphursskor med shortchaps i samma färg och utan fransar'.
dina skor är nog lite för olika jodphurs för att kunna 'slinka igenom' men du kan alltid höra med domaren om du får använda dem denna gång eftersom dina nya stövlar inte kommit.

hms, ah eller så får man försöka låna stövlar av ngn.. ååååh va arg jag blir. mkt irriterande att dom inte kan gå sönder EFTER ja fått mina nya haha

Men de stänger ju inte av dig om du har dedär skona. Det är klart du kan. Om du har chaps över så syns ju inte snörena.

hms, ja vi får hålla tummarna för att nya stövlarna kommer.

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
9 344
Senast: Enya
·
Utrustning Vänder mig i första hand till er som bor på egen gård, och inte bara tar hand om hästen i samband med ridning. Jag behöver nya...
Svar
16
· Visningar
691
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Någon som vet om det ens går att komma åt mybenefit (förmånsportal) för två olika arbetsgivare "samtidigt"? Jag tänker att det ju borde...
Svar
4
· Visningar
499
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023