Får man starta FT -

true_blue

Trådstartare
utan att ta fälttävlanskortet om man tävlat förut? När fälttävlanskortet infördes så sa man att dom som startat tidigare fick fortsätta, men nu är väl kortet utökat?/T_B

jag är väl den enda här som inte kollar på ft hoppningen på tv så jag får väl svara då.
Du får starta om du inte tagit kortet om du ridit tidigare, kortet har utökats så att steg 2 måste man ta om man skall starta * (msv)om man inte ridit medelsvår tidigare då.

Tack!
Kommer äntligen att få komma med hästen till en ordentlig anläggning snart, och det skulle vara så roligt att åtminstone skutta runt en debutantbana....Fast det kan man ju göra på träning förstås. Men vi får se.Tack iallafall, som sagt!/T_B

Liknande trådar

Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
919
Senast: Bison
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 335
Senast: Grazing
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 165
Samhälle Jag har haft mycket i huvudet på sistone, och en sak jag tänkt mycket på är normaliserandet av sociala medier. Framför allt av min...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 699
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar