Får man mensvärk när barnet fixerat sig?

bananabambi

Trådstartare
I onsdags konstaterade BM att min bebis hade fixerat sig, ja de bore jag ha anat eftersom jag från att ha kissat ofta, numer kissar en gång i timmen :crazy: Dessutom har jag mensvärk, till och från. BM sa att det var helt normalt, men allt är ju i det närmaste normalt när man frågar :p

Men idag har jag haft sådan mensvärk hela dagen, inte bara till och från. Nu i eftermiddag fick jag ta två Alvedon, för att överhuvudtaget kunna tänka på annat.

Någon som vet vad det kan vara?
 
Sv: Får man mensvärk när barnet fixerat sig?

Ingen aning :confused:

Det molar ju ständigt, jag trodde mer att förvärkar kom och gick, som riktiga värkar.
 
Sv: Får man mensvärk när barnet fixerat sig?

Jag hade som mensvärk när min lilla var på G.
Det började på Fredag kväll & när jag ringde & åkte in till BB på lördag eftermiddag så var jag öppen 2-3 cm.

Bebis var fixerad med rumpan ner & "knackade på" i v.32
 
Sv: Får man mensvärk när barnet fixerat sig?

Aha, ja då kanske det är just det jag känner. För det känns som menssmärta, molar och ilar i ryggen. Blir mildare om jag tar det lungt, och värre om jag anstränger mig.

Fick du din redan i v. 32? Jag hoppas på att min förlossning kan komma igång av sig själv så fort som möjligt. Om jag inte vore hänvisad till vila skulle jag storstäda, springa i trappor och putsa fönster :D. Allt för att få igång det så snart som möjligt.
 
Sv: Får man mensvärk när barnet fixerat sig?

Japp, v. 32. Jag trodde hon skulle vända sig (för det hade hon inte gjort på ons. när jag var hos BM) inte komma ut :eek:

Med ditt kisseriande så är det väl nästan som värsta träningspassen!
Resa sig, sätta sig, resa sig osv..
Om du tar en trasa i handen så kan du kanske fixa lite dammande på vägen till & från toan :D
 
Sv: Får man mensvärk när barnet fixerat sig?

Skojar du, jag springer upp och ner hela tiden. Och kan du fatta hur sur jag blir på sambon när han sist hade köpt hem SKONA toalettpapper :eek::mad: Det är ju som tidningspapper i ändan! Jag vill ha det mjukaste av det mjuka, då jag sjutton bor på toaletten. Kunde kanske passa på att bädda där inne när jag ändå är där så ofta :angel:
 
Sv: Får man mensvärk när barnet fixerat sig?

Hur går det för dig?

Har värkarna gett med sig ?

För du ligger väl inte på badrumsgolvet & föder:eek:
 
Sv: Får man mensvärk när barnet fixerat sig?

Nejdå, för sjutton :D

Inga födslovärkar här inte, bara mensvärken.
 

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 779
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 714
Övr. Barn Kan någon snälla hjälpa mig att förstå, för det känns aningens oklart detta. I början av hösten var min egen BM sjukskriven och jag fick...
2
Svar
31
· Visningar
2 448
Senast: Sedna
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 871
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sämsta filmen?
  • Sytråden del 4
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp