Får jag tävla på min islandshäst?

Sv: Får jag tävla på min islandshäst?

Det ändrades till förra årsskiftet. Numera så får alla hästar/ponnyer starta avd B oavsett ålder. Det ändrades för att inte alla hästar är redo för avd A även om de är över 7 år. Kanske vill du testa lite försiktigt efter skada eller annat längre uppehåll, eller ska rida in dig på en ny häst/ponny osv. På de tävlingar jag har varit är det dock inte speciellt vanligt med äldre hästar i avd B, men jag tycker ändå att det är jättebra att möjligheten finns.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
586
Senast: Mli
·
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 211
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 653
Senast: Mabuse
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 485

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka