Får jag presentera...

sussisus

Trådstartare
Izor! :love:
Izor004bValpLuktarpEvHusse.jpg

Åtta veckor och en dag är han vår svarta dvärgschnauzer - och nu utforskar han sitt nya hem. Vi har väl varit hemma i någon halvtimme nu och han har redan börjat springa omkring.

Sv: Får jag presentera...

Åh så sööt :d
Jag fick hem min lille valp idag oxå :D

Visst är han söt (och det är din valp också, såg bild på den).

Det gäller att passa sig var man kliver för han är rätt liten och är gärna runt fötterna på oss.
Just nu sover Izor i mammas famn medan hon tittar på tv, de gick visst upp klockan fyra nu i morse för skrutten kunde inte sova längre. ;)
Han är väldigt gullig när han kommer springade emot en då man ropar hans namn. :love: För hans öron flaxar en aning. :D

Vad liiiiten! Och söt också, nu blev jag valpsjuk.

Jätte gooo och söt!! :love: lycka till med honom.

Tack alla! :)

När jag tyvärr var tvungen att gå till jobbet så låg han i sin korg - på rygg med alla fyra tassarna i vädret. :love:
Efter han sovit klart några timmar senare så rapporterade mamma att Izor blivit en gangster som gav sig på diverse strumpor (med fötter i så klart) och mattkanter. :D
Men när jag kom hem nu i kväll så var han så gullig så. ;)
Och framfarten - när han inte galopperar i full fart - utföres med skänkelvikning kan man väl säga, för även om han springer rakt fram så är hans kropp lite på sne (måste nästan ses för att förstås).

Izor äter som han ska, gör ifrån sig också - och somnar där vi är (helst med mammas fot/fötter som huvudkudde ;) ).

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: igbest
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 637
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 801
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka