Fantastiskt!

Sv: Fantastiskt!

Han är sjukt skicklig, även om jag skulle var livrädd;)

Ja här handlar det om hästhantering och kommunikation på hög nivå.:)
Till skillnad, måste jag säga, mot den andra filmen med killsprätten som tyckte han var skitduktig genom att utöva tvångsmetoder.:devil:

Visst super fint!
Men han lär ju tränat en del!:smirk:

OJ! Vad duktig han är!!!:bow:
Det är sånt här som gör att man känner sig stolt över ridkonsten:)
Jättehäftigt!
Tänk vad hästarna måste känna sig fria, de måste leva ett urbra liv!:) :) :) :) :) :)

Undra hur många gånger han har flugit i backen ? ;)

Näerå, men .. vilken träning kan tänkas ligga bakom de där ? :p
Körning, markarbete, och en hel del tillitsövningar osv . ?!

Hur gamla kan hästarn vara tro ? :O Härregud vad många frågor jag fick på huvet .. ;P

Tror ni man kan få en privatlektion .. ? ;):love: :rofl:

Ja, det är väl det här som borde kallas ridning på elitnivå? Jag blir helt plötsligt inte lika imponerad av våra egna elitryttare i dressyr och hoppning när man ser det här... och inser att man själv har så mycket kvar att lära och hoppas att man kan bli en hundradel så bra som denna killen på att läsa och kommunisera sina hästar:o

Det är otroligt härligt att se sådan komunikation mellan häst och människa :love:
Det är sånt här man blir mäkta imponerad över :bow:

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
534
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
659
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 733
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Jag kom att tänka på min allra första hund hon var 1 år när jag köpte henne och jag var 19 år och det var den mest fantastiska tiden i...
2
Svar
33
· Visningar
3 180
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar