Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min häst fick som sagt fång igen förra måndagen. Hade haft vet ute på fredagen då hon vrickat kotan. Fick alltså finadyne under helgen. Vet är väldigt undrande hur hon kan få fång när hon står på antiinflammatoriskt. Men jag börjar fundera på om hon kan ha fått fång av just finadynet.
Mår verkligen jättedåligt av att hon måste gå ut i hage men hon är inte jättedålig. Syns bara lite i svängarna fast hon får ju medicin. Utan medicin går hon stappligt på hårt underlag men bra på mjukt. Någon som har något tips för magen så man kan slippa hagen?
Måste säga att det där med promenad på upp till l h. låter märkligt
Så himla skönt att höra att det går så bra för er !! Vi behöver en massa solskenshistorier i fångtråden!
Men diskussionen om det är bra med promenader eller inte fortsätter ju ändå. Min veterinär menade att det är bra att belasta benet lite grand nu som att promenera (i skritt) men inte rida (har inte tänkt det heller).
Vi får hoppas att alla våra hästar blir bra igen tack vare allt vårt engagemang och all vår oro för dem!