Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser du ngt mönster i det- värre efter promenad, bättre på kvällen.
Tror att värmen kan ha en del i det
Har för mig att man på Strömsholm sa att det sista symptomet var pulsen- även om den är frisk.
Du har ju stenkoll eller snarare- fångest
Mina veterinärer har sagt att lite puls är normalt, de brukar skoja om att hon lever ju
Min hovslagare brukar säga SLUTA FUNDERA OCH KÄNNA EFTER SÅ MYCKET, han tycker väl att vi är fåniga med våran "fångest" . Om hästen är ohalt, pigg och rör sig av fri vilja så är det bara att tuta och köra,
Min hovslagare brukar säga SLUTA FUNDERA OCH KÄNNA EFTER SÅ MYCKET, han tycker väl att vi är fåniga med våran "fångest" . Om hästen är ohalt, pigg och rör sig av fri vilja så är det bara att tuta och köra, dom kan ha efterdyningar i två års tid och det är ju inte bra att en fånghäst blir ståendes så länge..
Det där med att kyla- jag undrar om det verkligen är någon idé. Jag skulle då inte ödsla tid på det. Min häst har fått två fånganfall när det varit -20 ute och hon stått i djupsnö (går på lösdrift)..
KL
Måste än en gång beklaga min frustration med PULS... Någon som upplevt samma sak ?
Det verkar vara alldeles för många som tror att hästen är helt återställd bara för att den inte har ont, haltar eller annat. Men det kan den ju rimligtvis inte vara föränn hoven har vuxit ner igen.
kl
Hur ser era hästars lamellränder ut? Min pålles är inte "platta" utan det är som en skåra runt hoven. Är det normalt?
Om jag var du hade jag inte känt efter så ofta. Jag gör inte det längre själv utan kollar ett par ggr om dagen.