fånghästar, foder sommartid.

Sv: fånghästar, foder sommartid.

Det är väl mer grymt o ev. utsätta hästen för nya fånganfall, det är väldigt smärtsamt o kan tom leda till döden.

jag är mycket väl medveten om vad fång kan ge för konsekvenser!

funderar bara på hur jag ska lösa min hästs hag situation, jag vill ha henne tillsammans med en häst, annars blir hon så ensam å olycklig.
det är ju inget bete, dom andra hagarna, dom är både sommar och vinter hagar då vi inte har så många hagar men det växer så jädra mycket gräs iallafall :crazy:

Liknande trådar

Foder & Strö Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Svar
5
· Visningar
638
Senast: Linda_A
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 097
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 893
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 411
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp!
  • Kattbilder #10