Familjen utökas om 1½ vecka

Katter är världens största ögontjänare, välkommen till livet som kattägd. Även om de vet vad de får och inte så fort man vänder ryggen till så gör de exakt vad de inte får :meh: Får inte vara på matbordet eller äta blommor? *hör ljud* matte: NEJ, katten hoppar fort ner, ser otroligt oskyldiga ut och tvättar sig noga. Kom hem och hela bordet är fullt av små tassavtryck och blomman är slaktad, katten: vadå jag? :angel: måste vara hunden!

Har katten en hundmänniska till matte så är det ju givet att även hon får gnaga på råa ben ibland..

DSC_0072_zpsapazdepn.jpg

DSC_0076_zps0dsnnxdl.jpg

Smaskens :d

DSC_0068_zpswfrtfoof.jpg

Kvar än??

stillestaringnd_zpsltux0p8s.jpg

Jaja, eftersom matte tydligen har låtit dig flytta in så är det väl bara att gilla läget då

stillestaringnd-2_zpsaslw6bjs.jpg

horny-as-hell_zpsstpcxqjl.jpg

Flingan löper för första gången i sitt liv och för första gången ever så har jag en katthona som alla tider på dygnet väldigt ljudligt och synligt meddelar att hon löper..

@Gnist: De låter verkligen för jävligt :crazy: jag hade en som gapade utanför fältkontoret när jag var där och jobbade i mars. Mina kastrerade damer brukade sitta i fönstret och titta på henne: "Varför låter hon så där?" :D

Liknande trådar

Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 476
Senast: Hazel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 207
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 466
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 144
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter