*dör sötdöden* Jag tycker hon verkar ha lite oriental i sig, med tanke på utseendet och attityden!
Just ja, hoppas matte kryar på sig snabbt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*dör sötdöden* Jag tycker hon verkar ha lite oriental i sig, med tanke på utseendet och attityden!
@Gnist: Hon påminner mycket om min Tassa och där finns det helt klart oriental: Attityden, ansiktet och rösten. Känner orientaler rätt väl eftersom mormor och morfar hade siameser under hela min uppväxt.
Hon är rätt kul sådär, när jag kommer hem från jobb, handel eller nått annat så kommer hon springandes och låter, inte direkt jamar men små glädjeljud och möter mig vid dörren Likaså på morgonen när jag kliver upp låter hon så och hoppar runt fötterna på mig och hon slickas gärna på håret, i ansiktet och på händerna. Inget snuttande eller trampande utan hon "tvättar" mig verkligen som jag vore en annan katt
Så hon är en rätt fräsig och mångfacetterad liten misse sammantaget
@Gnist: Jag tror inte det är tillåtet att visa bilder på en sådan sötnos, vi andra blir så kattungesjuka!
@Gnist: Det där med att katter inte går att dressera stämmer inte helt. Dock vet de oftast vad de inte får göra men skiter i det när det passar