Familjen utökas om 1½ vecka

Gnist

Trådstartare
För då flyttar den här lilla sötflingan hit till mig och vovven :love:

Flingan_zpsb3674d5a.jpg

Flingan-1_zpse46135be.jpg

Så tråden lär nog växa med bilder och inlägg om diverse påhitt framöver alltså ;)

Har tänkt länge att jag ska skaffa katt igen, men ingen har känts rätt förrän nu :love:

Så nu ska det alltså inhandlas lite diverse kattprylar innan hon flyttar hit :)

Nu är hon hämtad minsann :up:

KopiaavDSC_0129_zps7c579088.jpg

Fick hälsa på den andra (tämligen snälla och försiktiga vettvillingen) fyrbeningen som bor här också och det gick finfint :)

KopiaavDSC_0149_zps08e0d7a0.jpg

KopiaavDSC_0158_zps18296da3.jpg

KopiaavDSC_0162_zps9323e32a.jpg

Några ensambilder

KopiaavDSC_0147_zpsfbdfd16c.jpg

KopiaavDSC_0153_zps73c1fc31.jpg

Och nu har hon fått inta denna och det är hon helt nöjd med, blir ju mycket nytt att ta in för en liten Flinga med flytt, bilresa instängd i bur, ny miljö och en ny hundpolare så jag misstänker att hon tar det lugnt och håller sig mest däri idag

KopiaavDSC_0168_zps61ed12af.jpg

Hon övergav sitt krypin och smyger nu omkring, utforskar boendet och finner alla bra gömställen :D där hon gömmer sig och spejar en stund innan hon smyger sig vidare och det får hon göra i lugn och ro. När hon gjort sig hemmastadd lär hon visa sig lite mer för det är en social liten tjej, det märktes där jag hämtade henne :)

141129-3_zpsb3157882.jpg

141129-4_zps1dae56ec.jpg

141129-2_zpscffe07ae.jpg

Dö musjävel, Dööööö :devil:

141129-1_zpsb5faaeb6.jpg

Natten har gått finfint, hon skuttade upp till hunden på kökssoffan och där låg de två när jag gick och lade mig, hon äter mat, dricker som hon ska och har invigt lådan så det har gått väldigt smidigt allting och min hund gillar den lilla vita prylen också :D :love:

141129-5_zps6cf9a1fb.jpg

Liknande trådar

Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 476
Senast: Hazel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 207
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 466
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 144
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter