Fälttävlansskydd

My Horse and I

Trådstartare
Hej,
skulle vilja ha tips för var jag på nätet kan köpa bra fälttävlans skydd
dom ska vara lätta och helst inte kosta skortan..Till halvblod

Tack :)

Sv: Fälttävlansskydd

Jag har kollat på (som det verkar) de populära N.E.W.-skydden. Kostar något mer kanske runt 800:- men de verkar lätta och smidiga. I alla fall framskydden.

Bak tycker jag ser väldigt höga ut. Är det någon som använder dessa som kan säga om hästarna trivs med så höga skydd. Det är lite-modellen jag tittat på.

Sv: Fälttävlansskydd

Jag har kollat på (som det verkar) de populära N.E.W.-skydden. Kostar något mer kanske runt 800:- men de verkar lätta och smidiga. I alla fall framskydden.

Bak tycker jag ser väldigt höga ut. Är det någon som använder dessa som kan säga om hästarna trivs med så höga skydd. Det är lite-modellen jag tittat på.

Mina hästar har trivt väldigt bra med dem, både bak och fram. ;) Hade först ett par med ludd i men de blir så varma... :crazy:

Nu har jag dock lyxat till mig och investerat i Dahlmar eventing skydd. :d De har skena både frammåt och bakåt på både bak och framskudd. De är jättelätta och har ventilation. Skyddar bättre än new, tycker jag. Helt klart mina favoriter!!! :D I sverige finns dem på www.rytteriet.nu

Senast ändrad:

Liknande trådar

R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
978
Senast: ako
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
538
Senast: KeeNine
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 298
Senast: Gunnar
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
1 005
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bra gårds och stallhund
  • Storlek röd Kong?