En till Jaguar Mail-avkomma, var övertygad om att han bara gav brunt men den där är ju helt klart en fux så jag hade fel.Gud vad vacker Hoys häst är
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En till Jaguar Mail-avkomma, var övertygad om att han bara gav brunt men den där är ju helt klart en fux så jag hade fel.Gud vad vacker Hoys häst är
En till Jaguar Mail-avkomma, var övertygad om att han bara gav brunt men den där är ju helt klart en fux så jag hade fel.
Önskar jag hade lyssnat lite bättre, hann inte snappa upp några sådana vibbar.LC låter måttligt imponerad av Townend.
Gulbrun är inte illa det heller! Jag har bara sett avkommor som ser ut precis som han själv.Det hade jag sett redan när jag betäckte med honom 07 att han lämnat fuxar, så hade hopp om en isabell men blev en gulbrun.
Det är en del ryttare som gör det. De vill väl hellre att hästen promeneras bara.Oj, vad snabbt Townend hoppade av sin häst efteråt, snabb insaktning ..
För att spara mera på hästen inför imorgon?Det är en del ryttare som gör det. De vill väl hellre att hästen promeneras bara.
Såg jag fel eller vägrade inte Braziliens Tosis häst att hoppa, missade jag att de hoppade om de hindren?
Kanske borde skriva till SVT och ge lite positiv förstärkning.Måste bara sägas igen: Vilken FRÖJD med kompetenta kommentatorer! Gedigen kunskap, det går inte att komma ifrån att det behövs.
Vilken är det?Tänkte se om lite jag med, vill i alla fall se Ros Canter.
Ja, jag är lite kär i hennes hästVilken är det?
Edit: Nu såg jag, GBR
Får ta en titt då!Ja, jag är lite kär i hennes häst