parellikusken
Trådstartare
Någon annan som tittar?
Har en fråga.. Varför har de gosedjur på axeln i terrängen..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jajemen, jag tittar! Gosedjuret är en maskot för en välgörenhetsorganisation som skapades för att hedra en brittisk fälttävlansryttare som fick cancer. Läs mer här: https://www.willberrywonderpony.org/Någon annan som tittar?
Jag ligger lite efter, men vad skönt att det var fler som reagerade på Piggy Frenchs beteende! Jag surnade till rejält när jag såg det och var så förvånad över att kommentatorerna inte sa något, men det verkar alltså ha varit fler än jag som reagerade.
Jamen verkligen! Synd också att det var just den delen som min sambo skulle råka se, just när jag försökt övertyga honom om att fälttävlan inte är hästplågeri... Han är medveten om att detta var ett undantagsfall, men ändå!Jag med!
Så fult när hästen verkligen kämpat och förtjänade klappar och inte slag
Jag tycker också att han är väldigt bra!Jag tittar också! Kul att någon startat en tråd, jag tänkte precis göra det
För mig är det en rolig detalj att Golden Midnights mormors mormors mor Drakma 6089 stod på min barndoms ridskola och tillhörde en av mina favoriter
Och så är jag så glad för Lars Christensson! Bästa kommentatorn på mycket länge. Hoppningen och särskilt dressyren blev alldeles förstörda av allt babblande om procent och poäng, helt utan känsla för djuren och sporten
Jamen verkligen! Synd också att det var just den delen som min sambo skulle råka se, just när jag försökt övertyga honom om att fälttävlan inte är hästplågeri... Han är medveten om att detta var ett undantagsfall, men ändå!
Haha, jag tänkte faktiskt tillägga att "sen visade jag honom Michael Jung och sa att SÅDÄR ska det se ut!"Hoppas han såg Jung rida, ett riktigt skolboksexempel!
Tack!Jajemen, jag tittar! Gosedjuret är en maskot för en välgörenhetsorganisation som skapades för att hedra en brittisk fälttävlansryttare som fick cancer. Läs mer här: https://www.willberrywonderpony.org/
Ja, verkligen. Fantastiskt fint!Hoppas han såg Jung rida, ett riktigt skolboksexempel!
Missade det. Vad hände?Jag ligger lite efter, men vad skönt att det var fler som reagerade på Piggy Frenchs beteende! Jag surnade till rejält när jag såg det och var så förvånad över att kommentatorerna inte sa något, men det verkar alltså ha varit fler än jag som reagerade.
Tack!
Här försökt googla en massa på det utan resultat..
Hon piskade på sin häst rätt rejält under en transportsträcka efter ett av vattenhindren (minns inte riktigt vilket tyvärr, men det var ganska tidigt in tror jag).Missade det. Vad hände?
Gud, jag tänker mer "hur i hela helskotta kan folk utsätta sig för sådant där frivilligt?!"Jag är nu sjukt pepp på fälttävlan!
Men får nog byta ut mitt halvfeta och långsamma kallblod först.
Ah, vad tråkigt.Hon piskade på sin häst rätt rejält under en transportsträcka efter ett av vattenhindren (minns inte riktigt vilket tyvärr, men det var ganska tidigt in tror jag).
Min tanke också, det är nästan för spännande bara att titta på.Gud, jag tänker mer "hur i hela helskotta kan folk utsätta sig för sådant där frivilligt?!"