@Fiador och
@Brille : jag gör ett litet "ryck" energimässigt en gång igen .
Vad är det ni vill i tråden ? Vad är det ni vill /försöker åstadkomma ?
Är det att utbilda folk ? Eller upplysa folk ? Vilja påverka folks åsikter ? Eller vad exakt är det ni vill ?
Ni har bägge vid några få tillfällen nämnt att ni vill "diskutera" men jag tror anledningen att ni Aldrig i någon enda tråd , lyckats få andra att känna att det faktiskt är "diskutera" ni vill och gör , är att ni faktiskt inte verkar kunna uttrycka er på ett sätt som övriga uppfattar som att det skulle vara en diskussion .
Jag undrar som sagt : vad är det ni vill i denna tråden ? (Och övriga ni löper amok i lite nu och då ) ?
Jag tror inte att det går att utbilda folk om det är syftet , på det sätt ni isåfall försöker göra idogt i tråd efter tråd. Och om syftet inte är att utbilda utan diskutera , så sorry to say då misslyckas ni fatalt pga er approach och tillvägagångssätt och ffa att man undrar vad ni öht gör på just dressyrforumet eftersom ni emotsätter er allt i grunden gällande den "grenen" så som ni sen länge profilerat er och samtliga som läser verkar tolka er .
Summa summarum helt kort : vad är det ni strävar efter i de trådar ni väljer att fokusera på - alltid i par osv ???