Faller ur!!!

patsy02

Trådstartare
Min äldre halvblodsvalack (17 år) som är i full tävlingskondition, tävlas lättare klasser dress, hopp, har under de senaste sex veckorna tappat hela sin överlinje. Han ser förskräcklig ut, och det har gått så fort. Tävlade förra veckan och tyckte han såg tunn ut, men den här veckan ser han hemsk ut. Någon som har någon idé om vad detta beror på. Är i övrigt ren och fin i alla ben, pigg glad och känns väldigt fräsch när man rider.

Tips, idéer mottages tacksam...

/Orolig Patsy:(

Sv: Faller ur!!!

Min äldre halvblodsvalack (17 år) som är i full tävlingskondition, tävlas lättare klasser dress, hopp, har under de senaste sex veckorna tappat hela sin överlinje. Han ser förskräcklig ut, och det har gått så fort. Tävlade förra veckan och tyckte han såg tunn ut, men den här veckan ser han hemsk ut. Någon som har någon idé om vad detta beror på. Är i övrigt ren och fin i alla ben, pigg glad och känns väldigt fräsch när man rider.

Tips, idéer mottages tacksam...

/Orolig Patsy:(

verinär kontroll

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej hej! Ska försöka hålla mig kort men endå få med allt relevant. Jag importerade min häst i november förra året. När han kom så hade...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
11 711
Senast: Piaff
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
23 202
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 874
Senast: mackan
·
Hästvård Nu prövar jag att få lite kloka tankar från er andra! Vi har en riktig toppenponny som vi köpte för fyra år sedan och som dottern har...
2
Svar
27
· Visningar
4 463
Senast: Fenestra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka