Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fast de fäller efter ljuset, det kvittar vilken väderlek det är. Jag har förundrats så varför de fäller snabbare på Island, men i mars är dagarna längre än hos oss i Svedala så inte konstigt att pälsen ryker snabbare där.
Naggur tappar typ inte sin vinterpäls förra året hade han den till juni och då rakade jag honom, väldigt sent men känndes taskigt att låta honom gå med full vinterpäls hela sommaren
Nej, min pålle verkar fortfarande sätta päls. :S
Det jag rakade i början av december har iallafall redan börjat växa ut lite grand, förra året växte det inte ut förrens sommarpälsen började komma... *hmm*
KL.
Lilla G som jag red förut tappar alltid all sin sommarpäls i tid till SM
Han har blivit helrakad dom två senaste åren.
Ási fäller rätt sent han också, tror han brukar börja i april-maj någon gång. Får se hur det blir iår när han är helrakad, förhoppningsvis så slipper jag pälsfällning där han är rakad.
Erro börjar fälla rätt tidigt, tror att han började i mars förra året ..
Hästmänniskan
Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
Kropp & Själ Jag slår ändå ett slag för promenader med ljudbok. Kanske kan du ha som regel att du bara får lyssna (alls eller på en specifik bok) om...
Hundträning Jag håller med @Tonto. Boka ett tid för en ordentlig genomgång. Vid vaccinering går det bara att märka det mest uppenbara, om hunden har...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.