Fågelungar bland cigaretter :(

Misiaczek

Trådstartare
Se vilken sorglig syn... Man hoppas bara att ingen kommer aska och fimpa sin cigarett där i.... :( En lapp har nu satts upp ovanför i alla fall, men hoppas inga dumma ungar kommer och ska hålla på

2012525182251533516258_sbig.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=WASIeLLxfr8&feature=youtu.be

Sv: Fågelungar bland cigaretter :(

Vet ju inte vad det är för fåglar och om dom är fridlysta.. men jag kan tycka att någon som kan sånt om avlivning borde göra detta.. Flytta boet är kanske inte möjligt? Känns bara fel att dom ska bo där.. lappen kanske ramlar av och man råkar slänga i en cigg...

Sv: Fågelungar bland cigaretter :(

Fågelungarna har klarat sig hittills, jag tog denna bilden igår..och har även sett fågelmamma flyga in och ut ur "askkoppen" :)
Ingen har askat däri mer, och fågelmamman har lyckats få det att se mycket trevligare ut i boet nu (inga cigaretter synliga) :p

2012641923732516258_sbig.jpg

Så jag hoppas nu att dom överlever!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 854
Senast: Tofs
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter ett par månaders inaktivitet pga min trasiga arm och insikten om hur svag och förstörd armen blev av inaktiviteten, samt hotet om...
Svar
0
· Visningar
767
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Jag blir inte riktigt klok på ett beteende min hund har, så idag bad jag min kille filma medan jag bad min hund om några saker för att...
2
Svar
30
· Visningar
5 352
Senast: Banni
·
Hästvård Min nordsvensk gör något jag inte sett tidigare med huvudet. Sambon berättade för några veckor sedan att han sett henne göra så, och...
Svar
13
· Visningar
2 542
Senast: Andrii
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna