MiaMaria

Trådstartare
Vet inte om jag lägger detta rätt nu, men gör ett försök...

Jag blir inte klok på FB. Har en vän som hela tiden lägger in saker som jag inte orkar läsa/titta på. Jag vill inte blocka henne helt, men jag vill inte se hennes inlägg. Går det?
 
Sv: Facebook

Jajamen!
Gå in på hennes "flik", i högerkanten på ett av hennes inlägg.
Där kan du välja olika "prenumerationslägen" - välj "Bara viktiga inlägg" eller "Avsluta prenumeration" eller "Sluta prenumerera på statusuppdateringar från XXXXXX"

Klicka och njut av friden.
 
Sv: Facebook

Ännu bättre är att öppna vännens profil och hålla muspekaren över knappen vänner till höger om vännens namn. Där har du en massa olika inställningar.
 

Liknande trådar

Tjatter Då jag tänkte kolla på facebook så kom det direkt upp info från Meta. "Välj om du accepterar att vi använder din info till annonser...
Svar
2
· Visningar
283
Senast: Shaggy
·
Relationer Hur vanligt är det? Är det lätt att skapa sådana? Jag tittar en hel del på TV-serien Catfish på MTV för att lära mig mer om hur lögnare...
Svar
9
· Visningar
885
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Hur gör man med folk man är "vän" med, men inte så himla bra kompis med på Facebook? Nån man träffat i nåt tråkigt sammanhang och...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 512
Senast: MCP
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 090
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp