Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tydligen whatsapp, wordfeud och nåt mer ocksåJapp, både Facebook och instagram.
Det lät så om min dotter ocksåTänkte också starta en tråd.
Hur ska vi överleva?![]()
Wordfeud är det ju fasen värre med! :OTydligen whatsapp, wordfeud och nåt mer också
DN rapporterar:
Det rör sig sannolikt om den mänskliga faktorn och nu kan Facebook ligga nere under några timmar men det kan också ta några dagar. Det har brustit i Facebooks rutiner, säger Jonas Lejon, cybersäkerhetsexpert.
Och:
– Problemen verkar handla om en felinställning som har med nätverksfunktioner att göra. Förenklat kan man säga att det på måndagskvällen såg ut som att Facebook liksom har försvunnit från internet, genom att viktiga nätverkskonfigurationer har upphört,
Tja, vi får väl se om det funkar imorgon bitti igen - eller inte.....
Jag använder också messenger mycket mer än sms.....@bettysmatte några dagar? huh, hoppas inte
Jag funderar om jag måste forska i efter ett telefonnummer till en fd kollega jag ska träffa imorgon, vi har bara varandra på fb![]()
Det lät så om min dotter ocksåFast då om Instagram, så därav drog jag slutsats att det var därför FB låg nere.
Min dotter överlever inte utan Instagram![]()
DN rapporterar:
Det rör sig sannolikt om den mänskliga faktorn och nu kan Facebook ligga nere under några timmar men det kan också ta några dagar. Det har brustit i Facebooks rutiner, säger Jonas Lejon, cybersäkerhetsexpert.
Och:
– Problemen verkar handla om en felinställning som har med nätverksfunktioner att göra. Förenklat kan man säga att det på måndagskvällen såg ut som att Facebook liksom har försvunnit från internet, genom att viktiga nätverkskonfigurationer har upphört,
Tja, vi får väl se om det funkar imorgon bitti igen - eller inte.....
Jag funderade just på hur jag skulle meddela mig till en kompis, min telefon har dessutom problem med Snap sen ett par dagar. Kände mig både dum och som ett geni när jag kom på att sms ju också är en kontaktväg.Jag använder också messenger mycket mer än sms.....
Har också flera kollegor som jag bara har där, vi brukar skicka roliga saker till varann och gnälla över vardagliga ting. Nu går ju inte det@bettysmatte några dagar? huh, hoppas inte
Jag funderar om jag måste forska i efter ett telefonnummer till en fd kollega jag ska träffa imorgon, vi har bara varandra på fb![]()