Facebook-fråga om grupper

Con

Trådstartare
Om jag går med i en sluten grupp på Facebook, kan mina facebookvänner då se det? Dvs. händelsen att jag gått med i gruppen och/eller att det sen syns att jag är medlem någonstans på min facebooksida? Om svaret är ja, kan jag på något sätt dölja att jag blir/är medlem i gruppen?

Ja, det kan de.
Om jag går med i en sluten grupp på Facebook, kan mina facebookvänner då se det? Dvs. händelsen att jag gått med i gruppen och/eller att det sen syns att jag är medlem någonstans på min facebooksida? Om svaret är ja, kan jag på något sätt dölja att jag blir/är medlem i gruppen?
Eventuellt inte direkt när du går med men om det kommer t.ex föreslagna grupper på deras sida står det att du är med. En hemlig grupp syns dock inte alls.

• Gilla
Reactions: Con
Ja, det kan de.

Eventuellt inte direkt när du går med men om det kommer t.ex föreslagna grupper på deras sida står det att du är med. En hemlig grupp syns dock inte alls.

Ok, tusan också, hoppades att det inte skulle vara så. Tack för upplysningen iaf!

Som jag har fattat det så kan de inte se det så länge gruppen är hemlig. Är den bara sluten antar jag att de inte kan se vad du/någon annan skriver i gruppen, men de kan få som förslag att själva gå med och att du då är en vän som är med. Skulle du ha en vän som är med i gruppen så ser hen självklart all aktivitet där.

Liknande trådar

Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 113
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 683
Senast: LiviaFilippa
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 676
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 093

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka