få ut bilder från ifååån....

stjarnhimmel

Trådstartare
Min iphone 5 slutade plötsligt fungera igår. Det händer inget när man trycker på knapparna på skärmen. Kan inte ens låsa upp den. Inget speciellt hade hänt.. den gav bara upp....:mad:
Jag antar att jag måste köpa en ny nu.. den är ändå ca tre år och de håller väl inte längre än så...
Men det jag undrar; om jag på ngt sätt kan få ut bilderna jag har i telefonen som jag inte hunnit lägga någon annanstans?

När jag ansluter min iPhone till min laptop förs bilderna automatiskt över till min DropBox, kanske det fungerar även om du inte kan hantera telefonen?

Jag kommer åt bilderna på min iPhone 4S, när jag stoppar i USB-kabeln från datorn till telefonen, utan att trycka på något i telefonen. Fungerar som vilket USB-minne som helst (förutom att det bara är en väg och bara bilder, filmer filmade med kameran).

Hoppas det löst sig för dig, ser det var en vecka sedan nu.

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 752
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 336
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 073
Senast: super
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 525
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar