Få tag på valpkurs, junior?

L

lie

Vart tar man reda på vart man kan gå valpkurs? Hur blir det om man har en hund på 7 månader, som inte kan någon vardagslydnad, är det valpkurs som man går eller har de någon sk. juniorkurs?

Sv: Få tag på valpkurs, junior?

På min klubb är valpkurs och grundkurs samma sak. Är bara att valpkurs är upp till 6 månader. Grundkurs är från 6 månader och hur gammal som helst :)

Sv: Få tag på valpkurs, junior?

Det är nog olika hur det är på olika klubbar.
På min klubb så finns det två olika valpkurser. En för valpar mellan 3-6 månader och en annan valpkurs för de som är 6-12 månader.

Så hör av dig till lite olika klubbar runt omkring dig. Någon av de har alldeles säkert en valpkurs som du kan gå med en hund på 7 månader! :banana:

Liknande trådar

Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 994
Senast: Sesca
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 469
Senast: Ragdoll
·
Hundhälsa Hej! Jag har en ung hund ca 4.5 år med artros i både ena armbågen och ena höften. I armbågen är det måttlig artros medan i höften bara...
Svar
2
· Visningar
741
Senast: Lyan
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 360
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 31