Få hund rumsren IGEN???

misen

Trådstartare
har en 3 årig rottis korsning tik som alltid vatt rumsren men sedan 6mån tillbaka har gubben tatt hit en valp som då ej va rumsren å nu har hon börjar pissa å skita inne hon med.. man kan va ute å gå 1 timme å 5 min efter vi kom in kan hon pissa en flod =( samma sitter hon inte i bur hela natten så skiter hon i hela huset =( hur gör man.. tacksam för hjälp....

Sv: Få hund rumsren IGEN???

Att hon skiter ner hela huset nattetid har väl knappast med valpen att göra?

Ta professionell hjälp, din hund verkar inte må bra.

Tänker desamma. En rumsren hund vill inte göra sina behov inne. Har ni med valpen ut samtidigt? Eran äldre hund kanske blir stressad av valp? Boka tid hos veterinären å kolla för säkerhets skull.
Lycka till

hunden är kollad av vet å de enda vet sa va att de kan ha med hormoner å göra vid löp å sken dräktighet sammt att då valpen kom hem..

så efter rekomendation ska hon nu steriliseras så hon slipperalla alla "svängningar"

å ang bur så e de snarare en hage (2*2m)... å sen va de max 4 timmar hon satt där så jag stängde inte in henne i en mini bur.

Liknande trådar

Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
902
Senast: Blyger
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
1 291
Hundhälsa Jag kom hem efter nattjobb till sjuk hund :(. Han hade kräkts i hela huset under de två timmarna han var ensam hemma och även kissat...
2
Svar
29
· Visningar
2 781
Senast: Tualma
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 666
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka