Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstoppningen har löst sig och hon har inga inflammationsvärden. Det är väl bra, men jag vill ju veta varför hon inte äter och dricker, annars kommer hon ju få förstoppning igen.
Aj då... Nej det verkar ju inte så pålitligt...Hur kollade dom inflammationsvärdena? På min togs det ett blodprov någon månad innan han avlivades, det visade inga tecken på inflammation så det sättet verkar inte så pålitligt..
Man kan ju hoppas att dom blivit bättre på att läsa svaren.. Min häst test visade istället tecken på magsår, vilket han inte hade - kollades med gastroskopi flera gånger.Aj då... Nej det verkar ju inte så pålitligt...
Nu hittade veterinären förtjockad tunntarm. Inte jättemkt, men med symptomen så...Man kan ju hoppas att dom blivit bättre på att läsa svaren.. Min häst test visade istället tecken på magsår, vilket han inte hade - kollades med gastroskopi flera gånger.
Nu hittade veterinären förtjockad tunntarm. Inte jättemkt, men med symptomen så...
De ska gå vidare med biopsi på tjocktarmen och ta nåt prov på någon vätska.
Det är inte kul att ha rätt
Nu hittade veterinären förtjockad tunntarm. Inte jättemkt, men med symptomen så...
Sjukdomen brukar ju gå i skov, så vi får väl se. Men det kan ju gå med lite tur.Skit. Men tur att du stod på dig och inte hämtade hem henne. Är det inte så mycket som är skadat går det kanske att behandla?
Håller tummarna för att det är något de kommer kunna åtgärda!Nu hittade veterinären förtjockad tunntarm. Inte jättemkt, men med symptomen så...
Det hela hänger ju på hur ofta hon har skov.Håller tummarna för att det är något de kommer kunna åtgärda!
Det hela hänger ju på hur ofta hon har skov.
Någon som vet vad karensen är på kortison?
Konstaterad inflammation i tarmen. Vi ska prova kortison och se vad som händer typ.
Känns jävligt tråkigt. Hålla tummarna typ...
Får hon inte kortison?Nu på kvällen så fick jag knappt i henne medicinen.
Övrigt kraftfoder vägrar hon
Jag ser på blicken att hon har väldigt ont igen. Tur att det är måndag imorgon. Då ska jag starkt ifrågasätta varför de inte har satt henne på smärtstillande.