Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så himla ledsamt.Superklickat, jag kunde tillomed sitta och skratta högt på hennes rygg när något inte gick som jag hade tänkt. Det är stort för en perfektionist som annars gärna bara ser allt som blir fel.
Jag har hennes föl kvar. Men jag vet inte hur jag vill göra med henne. Sälja eller behålla. Hon är ju åring nu och står på en lösdrift hos en vän. Där får hon vara kvar tills sorgen har lagt sig lite iaf.
Och det finns ju inget som säger att jag kommer klicka med henne. Och det skulle ju kännas så onödigt att betala för henne i 2 år till och jag sedan sätter mig på henne och det är mer likt känslan av pappan än mamman... Pappan och jag klickade ju inte alls på ryggen, trots att vi var supertajta på marken. Men hon har mer av sin mors temperament iaf, men jag vet ju att det som finns på marken inte nödvändigtvis följer med upp.
Som student är man ju inte så rik heller.
Så himla ledsamt.
Jag hade för mig att du hade ett föl kvar efter henne, vänta lite till sorgen har lagt sig, tänker jag.
Det är ju omöjligt att veta hur hon blir som ridhäst, men tänk om ni klickar lika bra som du gjorde med stoet?
Å andra sidan så har man inte det största cash flow som student.
Så tråkigt att det blev så här, men skönt att det löste sig med avlivningen.Det gäller att höra av sig till rätt personer! Avlivningen sker idag kl 13 till det förmånliga priset 0 kr.
Gud så skönt!! Då är det bara kremeringen som kostar.
Ja vi får se. Ett tag får hon gå kvar på lösdriften. Sen får vi se. Det är ju kul med unghästar, men det vore ju oxå kul att komma längre än Lc någon gång i närtid om man ska lägga pengar på det...
Ja det är så mkt blandade känslor, lyckan över hjälpsamheten, sorgen med hästen.... Ja ni vet.Så tråkigt att det blev så här, men skönt att det löste sig med avlivningen.