Få en websida inom en "textruta"?!

psychogrrl

Trådstartare
Få en websida inom en \"textruta\"?!

På min nya sida har jag gjort så att jag har all text osv inom en textruta (span class=box i css). Om det går, så skulle jag gärna vilja ha gästboken inne i denna textruta. HUR ska det isåfall gå till? ;)

Gästboken
som ska in i textrutan på
Mourvens sida

Någon som har ett förslag? :confused: :D
 
Re: Få en websida inom en \"textruta\"?!

Du menar att du vill ha det som du har det på andra sidor...rotar runt på min egna sida...vänta lite :angel: ...


Hm...mysko. Jag har bara länkat till gästboken och så har den själv lagt sig så att menyn ligger kvar.
 
Re: Få en websida inom en \"textruta\"?!

Jo, fast du har ju ramar, då är det lätt ;)

Jag får väl länka det till en ny sida så länge och så får jag prova mig fram...
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 791
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 965
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 048
Senast: Sasse
·
Samhälle Har ni sett nya veterinärutredningen som är på remiss nu? Ett av förslagen är att beredskapen för akut sjuka djur nattetid inte längre...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
13 753

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp