Få en websida inom en "textruta"?!

psychogrrl

Trådstartare
Få en websida inom en \"textruta\"?!

På min nya sida har jag gjort så att jag har all text osv inom en textruta (span class=box i css). Om det går, så skulle jag gärna vilja ha gästboken inne i denna textruta. HUR ska det isåfall gå till? ;)

Gästboken
som ska in i textrutan på
Mourvens sida

Någon som har ett förslag? :confused: :D

Re: Få en websida inom en \"textruta\"?!

Du menar att du vill ha det som du har det på andra sidor...rotar runt på min egna sida...vänta lite :angel: ...

Hm...mysko. Jag har bara länkat till gästboken och så har den själv lagt sig så att menyn ligger kvar.

Re: Få en websida inom en \"textruta\"?!

Jo, fast du har ju ramar, då är det lätt ;)

Jag får väl länka det till en ny sida så länge och så får jag prova mig fram...

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 343
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 213
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar