Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Förra helgen skulle jag försöka få till ngn fin bild till hemsidan på ena pållan..
Hjälpsam?! Iof, vi brukar ju säga 'smile', å det gjorde hon.
Å denna helg fick de agera uppfostrare till unghingsten (båda 'tanterna' är högdräktiga) och tro ni inte, att trots att hon är på avstånd, ja då finns minen där igen..
har oxå en hel bildserie där hästen gör 5 olika grimaser och gäspar osv... sista bilden blev bra, men då ser hon ut som en ponny istället (fullblod)...
Min häst får ganska ofta för sig att vägra gå in på ställen där han har varit tusen gånger tidigare. Väldigt irriterande och jag fick en väldigt typisk bild...
Hahahaha nu fick jag inspiration kan jag lova, efter att ha tillbringat halva eftermiddagen med att försöka få in en jäkla träskalle i transporten så ligger klippmaskinen nära till hands
Ingen bild dock men en rätt rolig film på när min häst åker på rumpan rätt in i väggen i ridhuset. För att sen sticka därifrån fortast möjligt och låtsas som ingenting hände
haha ungefär sådär gjorde vår hingst förra vintern!
Dock i hage, för att komma ut på vägarna hemma måste man rida runt hingstens hage, och denna gång bestämde sig herren för att galoppera ifatt oss längs staketet, men inte tänkte han på att det kunde vara halt under snön och rätt som det var låg i ett stort snömoln. Han kom snabbt på fötter med en väldigt förvirrad och skamsen blick.
Min häst som inte alls gillar hingsten såg lite skadeglad ut
Hästmänniskan
Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Ekonomi & Juridik Jag funderar på att skänka pengar till vår lokala ridskola, där mitt barn rider, som en slags "julklapp". Är det okomplicerat att göra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.