Extremt roliga hästbilder :D

Sv: Extremt roliga hästbilder :D

:D

dmp8va.jpg

Vilken liten knasboll! :love:
Jobbigt innan de lär sig att akta sig för stängslet.

Nya bilder på min knashäst och hennes hagkompis:

Blir-kliad-grimasen

Hoppelistuds!

Zombiehästen!

Kram, Maya

Haha, hon ser ut som någon varelse från "Narnia" - något som faktiskt går på två ben! :D

haha underbar! Vi har hage med både vallackar och ston men min kille och en annan väljer alltid varann ändå ;) Står och pussas hela dagen och då och då drar de av varandra grimmorna bara för att vi ska "tro" att de småleker. Men nix, den går vi inte på :D

:rofl:Haha, den första ser ju ut som en liten rumpnisse, eller ett troll eller något sådant:p:D

Den första bilden! Love it!
:rofl::rofl::rofl:

Sitter till och med och småskrattar framför datorn (kollegorna tror nog inte att man är riktigt frisk).

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
293
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: Ananazen
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 504
Senast: Oknytt
·
Hemmet Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur? Ni kanske inte har lika många som jag men...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 761
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar