• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Coffeaclub
  • Startdatum Startdatum
C

Coffeaclub

Hej! Jag har en hingst f.-84 som är E:Exkurs xx UE:Sabatini xx. Han är importerad från Holland -89 tror jag. Är det någon som vet nåt om dessa hingstar så vore all info intressant. Har du kanske en häst E:Exkurs xx själv... Allt vore kul att veta!

Sv: Exkurs xx

Exkurs xx e.Frontal xx låg mycket högt i listan över hoppindex i Holland för några år sedan - 6:a (efter Almé, Nimmerdor, Voltaire, Farn och Le Mexico men före Ramiro, Jasper och Lucky Boy xx m fl) med 145 (92 i dressyrindex).

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
514
Senast: Nikan
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
28
· Visningar
1 384
Senast: gulan
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 144
Senast: Raderad medlem 149639
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
556
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka