Existerar ens min drömsadel?

Sv: Existerar ens min drömsadel?

Själv fast i sadeldjungeln och är inte glad. 5 månaders letande....

Nå ja om du inte köper den M&N som du hittat så har jag en lista på ett dussintal återförsäljare runt om Sverige som säljer begagnat (som sagt va, jag har letat lite, i flera månader!). Kan ju PM:a denna till dig om du är intresserad...

Morris & Noland kanske? Eller Albion. Sen har ju Isabell Werth sadeln också. Fats vet inte om den är så bred. Synteten ligger på 10 ny och läder 10 beg.

Sen Crown har något liknande har jag för mig.

Morris & Nolan?

Det var min första tanke också, även om jag är lite oobjektiv eftersom jag älskar den sadlen sjäv, men ändå.
Det finns fasan inte så många som har rätt stöd och sits, och sen ska den ju passa hästen också!

Lycka till!

tack! :)

jag är ganska säker på att M&N gold collection var en sorts jubileumsmodell och det är mååånga år sen den kom. så du får nog leta beg. om du ska hitta en tror jag, eller om nån affär kan ha nåt ex kvar.

provat kentaur då? dom passar ju rak rygg och ligger i din prisklass.:)

Nej Gold collection är den enda som sälja här i sverige, både förr och nu.
Vet inte varför men är ju bra på sätt och vis.
Är förfärligt synd att dom itne går att ändra bomvidd på :(

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
896
Senast: Esmeralda
·
Utrustning Vill bara inleda med att skriva att jag självklart kommer konsultera sadelutprövare vid köp av sadel, letar bara tips på sadelmodeller...
Svar
4
· Visningar
1 467
Senast: Bison
·
Utrustning Nu har jag förhoppningsvis lagt upp en bra plan för hur jag ska få köpt en ny dressyrsadel. Efter jul ska jag ta ut en sadelprovare som...
Svar
7
· Visningar
2 162
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag har probelm med att hitta en sadel som passar både mig och hästen. Har varit till sadelprovare och hen hade bara två sadlar som...
Svar
2
· Visningar
1 018
Senast: Blandrastik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka