vallhund
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Intressant. Iofs säger Cesar att han inte sysslar med psykologi, till skillnad mot vad som stor i texten.
Jättebra initiativ av författaren! Synd bara att arbetet är så färgat av egna åsikter istället för att jämföra moden forskning med cm metoderna. Det hade känts mycket mer seriöst då, egna åsikter kunde framkommit i slutet i ett stycke ist.
Är det fler än jag som blir illamående när fallen beskrivs? Vidrigt.
Sedan tror jag, ärligt talat, att många av hundarna som är med i programmet faktiskt mår bättre efteråt. Inte för att CM:s metoder är något vidare, utan för att de har de så urbota j-la illa innan. Om man har en ägare som tror att en hund är en levande nalle, som aldrig går ut med en och inte har några regler, så mår man förmodligen ändå bättre om man får gå ut och gå några gånger om dagen och får några ramar att hålla sig till.
Allmant Kl*
Utan att tala vare sig for eller emot amnet sa tycker jag den har uppsatsen var fruktansvart dalig. Vad for slags utbildning ar det har? Hogskola?
Finns det verkligen ingen battre granskning av personen (numer fenomenet)?