P

Paxinarion

Hej alla Blekingar vem ska tävla på km et ?:) Jag tar striden om bottenplaseringen;) Råkar jag plasera mig för dig , så bjuder ja på en .......:D

Sv: ewr km

Det blir endast titta på för min del. Hade dom haft någon at hand eller w&t klass hade vi kunnat ställa upp, men vi får vänta tills nästa år :p

Välkommen o titta då. Jag tvivlar på wt klasser någonsin dyker upp igen i det här området.

Hoj

Jag kommer givetvis...Dock som speaker denna gång, men nästa år är jag förhoppningsvis med och slåss om äran :)

:bump::bump::bump:

här är en som kommer och hejjar på er, tar väl en massa kort med (som vanligt).. ses och syns på söndag :)

Bra de. e osäker på om jag kan tävla . Har krångel med bilen......Tävla o tävla ... ställa upp va de . Om alla kommer ig´håg mönstren så tar jag botten striden asg. Annars har jag ju en chans asg

Vi e nog 26 ekipage o de blir lite över 60 starter, kul de......

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 396
Senast: KesoNeso
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
549
Senast: Twihard
·
Ridning Hej igen…. Jag tänkte bara flicka in och fråga er(om någon vet) om man får styra hästen med tygeln ut mot sidan eller om jag måste...
Svar
2
· Visningar
908
Senast: corzette
·
Utrustning Hej undrar om någon har råkat ut för att handbromsen tar på en sida men inte på den andra... vi har justerat bromsarna och dem tar som...
Svar
2
· Visningar
589
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka