EWR D tävling i Bräkne-Hoby 13 okt

P

Paxinarion

Hoy. E d nån som ska dit? Jag jobbar , vilket innebär att Bewildered får tävla min pålla. :angel: Hon kommer att död mig för detta.:D . D blir nog bra som TB brukar säga.

Sv: EWR D tävling i Bräkne-Hoby 13 okt

Datumet är inlagt i almanackan... Finns tiden så blir det en publikplats för min del....

Hej !
Jag ska dit med en eller två hästar ( en ngt halt för stunden)
Vi ska nog tävla reiningen bara .

å jag ska uppenbarligen dit och göra bort mig :D jeje, det bjuder jag på.. ett gott skratt förlänger livet..

och ja, mamsen... det här ska du få betala för....

Ja!!! Vad kul! Nu får jag ju äntligen se dig då:D... Det ser jag fram emot;)

Ja tycker osså de skulle va skoj å se henne, d e ju fn att man jobbar. Men skulle jag inte jobbat så skulle de va ja som tävlade, he he som de kan bli.:p

Ja tycker osså de skulle va skoj å se henne, d e ju fn att man jobbar. Men skulle jag inte jobbat så skulle de va ja som tävlade, he he som de kan bli.:p

Känner igen fenomenet...jag brukar ju alltid ha scheman som placerar arbete på tävlingsdagar...:mad:...Men har haft tur sen jag bytte jobb för ett år sen. Och, nästa år tävlar jag med:D

Ja!!! Vad kul! Nu får jag ju äntligen se dig då:D... Det ser jag fram emot;)

Det e inte mye å se.. :D en smalrövad snorunge på en lullfet ponny ;)

men jag förväntar mig fortfarande hembakat.. (jag å jenny står för kaffet ;) dvs vi handhåller termos med kaffe som mamsen bryggt.. nån nytta ska hon göra med..)

å håret e inte lila längre.. det är.. wella.... gråbruntdaskigturtvättat einsteinfluff?

men jag förväntar mig fortfarande hembakat.. (jag å jenny står för kaffet ;) dvs vi handhåller termos med kaffe som mamsen bryggt.. nån nytta ska hon göra med..)

å håret e inte lila längre.. det är.. wella.... gråbruntdaskigturtvättat einsteinfluff?

Kommer jag med så står jag för det hembakade.... Måste stämma av kalendern med sambon och alla inbokade jakter.... Det kan hända att vi är uppbokade på annat håll som hundförare...:cool:

Det sista där låter oerhört intressant...Hur kan sånt se ut:D

Jag tar med nåt bakat ja...om jag kommer ihåg:o...ska vara på personalfest kvällen före...:cool:...kanske lika bra att syrran får stå för det bakade...:angel:

Faaast... det blir inte bullar..;)
Det blir något grövre och nyttigare att sätta tänderna i...
Typ smörgås.....

smörgås e inte helt fel :) kan man nog behöva...

Piraya; jag lovar.. mitt hår i nuläget är INGET att hänga i taket direkt.. men förhoppningsvis, mot förmodan och om allt klaffar, är jag rödhårig då iaf. ;)

Ok...spanar efter eldsflammor då...fast är det Pax häst du rider kan jag nog ana att det är du då;)

Kan meddela att jag kommer med....

Hur många mackor skall fixas???

Jag och Piraja skall ju ha..... Hur många fler är det som skall vara med och fika????

Kan ju vara bra att veta :crazy:

Ok...spanar efter eldsflammor då...fast är det Pax häst du rider kan jag nog ana att det är du då;)

He he vi ska nog få dit lita rött i da, så hon syns. Grå hatt o rött hår , kanon. Ja får välan fixa mackor till min smalrövade cowgirl. Cowhorsen e allt annat än smalrövad. fniss:smirk:

He he vi ska nog få dit lita rött i da, så hon syns. Grå hatt o rött hår , kanon. Ja får välan fixa mackor till min smalrövade cowgirl. Cowhorsen e allt annat än smalrövad. fniss:smirk:

Nog bidde det rött alltid.. fast frågar du Mogge så säger han att det är rosa.. men han är färgblind så jag tycker inte han ska uttala sig ^^

Hmmnmm.. jag hoppas du ids göra mackor till våran hästhållare med ^^ Hon kan nog bli rätt hungrig hon oxå.. å hon gör d ändå gratis ;)

Syrran å gänget; Två rödtottar får ni hålla kik efter, båda lika förvirrade som alltid.. och punkponnyn förstås.. hon är unik hon *vissel* Men lite extra mackor är väl aldrig fel... har en känsla av att era är nyttigare än dom morsan gör ;) (för jag kan inte bre en smörgås själv.. nej då.. äh.. >.<)

Mycket kläder får det bli känns det som, nog för att solen skiner - men det blåser svinigt kallt här.. uscha.

Jaha...kommer att spana efter rött hår då;). Ska bli kul att träffa dig nu då...:D

Fixar ett gäng mackor .... så räcker det så länge det räcker....

Två rödtottar skall i alla fall ha.. :p

Liknande trådar

L
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så...
2
Svar
26
· Visningar
4 616
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Alltså, nu vill jag höra era tankar och upplägg kring inlärning av personspår. Jag vill börja spåra med min collie-tik och eftersom hon...
2
Svar
25
· Visningar
3 816
Senast: Raderad medlem 94602
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En gång kom jag att snacka med en tjej om min tonårstid. Det är väl inget jag brukar prata om, även om det inte är hemligt på något vis...
Svar
0
· Visningar
955
Senast: cassiopeja
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 831
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025