P
Paxinarion
Hoy. E d nån som ska dit? Jag jobbar , vilket innebär att Bewildered får tävla min pålla. Hon kommer att död mig för detta. . D blir nog bra som TB brukar säga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja tycker osså de skulle va skoj å se henne, d e ju fn att man jobbar. Men skulle jag inte jobbat så skulle de va ja som tävlade, he he som de kan bli.
Ja!!! Vad kul! Nu får jag ju äntligen se dig då... Det ser jag fram emot
Det e inte mye å se.. en smalrövad snorunge på en lullfet ponny
men jag förväntar mig fortfarande hembakat.. (jag å jenny står för kaffet dvs vi handhåller termos med kaffe som mamsen bryggt.. nån nytta ska hon göra med..)
å håret e inte lila längre.. det är.. wella.... gråbruntdaskigturtvättat einsteinfluff?
Det e inte mye å se.. en smalrövad snorunge på en lullfet ponny
men jag förväntar mig fortfarande hembakat.. (jag å jenny står för kaffet dvs vi handhåller termos med kaffe som mamsen bryggt.. nån nytta ska hon göra med..)
å håret e inte lila längre.. det är.. wella.... gråbruntdaskigturtvättat einsteinfluff?
Ok...spanar efter eldsflammor då...fast är det Pax häst du rider kan jag nog ana att det är du då
He he vi ska nog få dit lita rött i da, så hon syns. Grå hatt o rött hår , kanon. Ja får välan fixa mackor till min smalrövade cowgirl. Cowhorsen e allt annat än smalrövad. fniss:smirk: