Eurovision Song Contest - Semifinal 1

Tycker som flera andra att Robin inte riktigt satte sången idag, men låten är helt ok även om jag tycker den tappar fart ibland.
Georgien var ju bara utråkig...
Australien, söt kille och bra röst men nja, fastnar väl inte riktigt.

Hade ljudet avstängt när Robin sjöng, hämtade te när låt nr 2 var igång. Nu sitter jag och fascineras av ansiktsdragen som Australiens sångare har. Låten är tyvärr inte något jag orkar reagera på.

Jag gillade inte Albaniens låt alltså, men lika falkst som Robin var det ju inte låten igenom trots att hon började lika dåligt.
Belgien funkar inte alls på mig.

Antar att han syftade på dom ryska journalisterna som fick inreseförbud i 3-5 år eller vad han nu sa? Annars får du förklara.
Den ryska sångerskan som inte fick resa in i landet. Därför är inte ryssland med i år. Antar jag.

Liknande trådar

Kultur Nu är det snart dax! Semi 1 på tisdag och semi 2 på torsdag. Jag tänker att vi kan ta semifinalerna i en gemensam tråd och finalen i en...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
12 427
Senast: Rosett
·
Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
20 948
Senast: Mineur
·
Kultur Dags för den officiella tråden för ESC SEMIFINAL 1! :banana::banana::banana: Sverige deltar i semi 2, och de redan klara finalisterna...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 889
Senast: Lingon
·
Kultur Nu är det dags! Dagen vi väntat på! FINAL I EUROVISION SONG CONTEST! Sverige kom med, och i finalen väntar följande delatagare...
18 19 20
Svar
382
· Visningar
18 961
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve