Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Cornelias tråklåt sticker inte direkt ut bland de övriga 20 tråklåtarna i exakt samma anda
Oj, bor du också i centrala Göteborg? Jag hörde fyrverkeriet tydligt här, bor bara några hundra meter från ChalmersHär dränkte i princip hela Cornelias framträdande i ett jättefyrverkeri som troligen kom från Grisfesten på Chalmers. Så av låten hörde vi inte mycket. Gillade faktiskt Ukrainas låt hyfsat den stack ut lite tycker jag. Men har inte lyssnat på något jag direkt fastnat för ikväll. Kan däremot tänka mig att Norges låt och koreografi kommer att bli en hit under sommaren på nattklubbarna dansgolv.
Oj, bor du också i centrala Göteborg? Jag hörde fyrverkeriet tydligt här, bor bara några hundra meter från Chalmers
Vad är Grisfesten?
Eller hur
Usch då! Helt obegripligt om de fått tillstånd för fyrverkerier bara för ett sånt tillfälle. Det är mitt inne i stan, massor av djur finns i närheten, fyrverkeriet började rätt sent och jag har inte sett några förvarningar om att det skulle ske.Såg det när jag gick förbi på chalmersområdet idag då var det nån skylt med att det var grisfest och det var fest på gång fanns matstånd, öltält och annat bakom nån inhägnad. Vet inte mer än så. Bor också i närheten av Chalmers.
Antar att han håller en masterclass i falsett för resterande deltagare just nu
Jag älskar Moldavien låt! Så rolig och de såg så glada och nöjda ut hela låten! De och UK fick mina röster. Dottern röstade på Moldavien, Serbien och Litauen.
Usch då! Helt obegripligt om de fått tillstånd för fyrverkerier bara för ett sånt tillfälle. Det är mitt inne i stan, massor av djur finns i närheten, fyrverkeriet började rätt sent och jag har inte sett några förvarningar om att det skulle ske.