Min känsla är att Sverige kommer floppa à la Bergendahl i år. Tusses låt är en typisk popradioskvallusik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror du missat poängen i det hela. Holland har varit mer eller mindre nersläckt sedan förra året och nu öppnar man upp Eurovision som om ingenting skett. Senast för två veckor sedan var fler än ett sjukhus i Rotterdam i code black..Alla testas dels var 48:e timme för att få vara på området. Dels ingår Eurovision i ett forskningsprojekt så därför kan de ta in publik. Publiken ska vara testad innan (negativt såklart) och även testa sig efteråt och annat, vilket kommer ingå i studien.
Jag tror du missat poängen i det hela. Holland har varit mer eller mindre nersläckt sedan förra året och nu öppnar man upp Eurovision som om ingenting skett. Senast för två veckor sedan var fler än ett sjukhus i Rotterdam i code black..
Lite synd att high jacka tråden men berätta gärna vad jag missat gällande den holländska coronasituationen, fieldlab-experimenten och alla krögare och affärsinnehavare som precis om sjukhusens intensivvårdsavdelningar gått på knäna det senaste halvåret..Fast du missar att man inte öppnar det som om inget hänt.
Lite synd att high jacka tråden men berätta gärna vad jag missat gällande den holländska coronasituationen, fieldlab-experimenten och alla krögare och affärsinnehavare som precis om sjukhusens intensivvårdsavdelningar gått på knäna det senaste halvåret..
Jag blir mer och mer osäker på om Tusse ens kommer komma till final. Jag har en dålig känsla inför kvällen. Han är underbar! Men rösten verkar inte hålla helt efter röstproblemen och låten är tyvärr för beige, för safe. Den kommer glömmas bort tror jag. Och missar han att sätta tonerna så kommer det kommas ihåg. ESC-publiken är inte förlåtande när det gäller sånt.
Jag vidhåller fortfarande att Eva och Ewa borde skickats till Rotterdam!
Sverige måste tänka om när det gäller vilka låtar vi skickar till ESC.
Varför det? De senaste åren har det ju gått jättebra om man ser till rena placeringar. På tio år har vi två segrar, två bronsplatser och tre femteplatser.Sverige måste tänka om när det gäller vilka låtar vi skickar till ESC.
Varför det? De senaste åren har det ju gått jättebra om man ser till rena placeringar. På tio år har vi två segrar, två bronsplatser och tre femteplatser.
Jo, det börjar bli lite enformigt med unga snygga pojkar. Jag gillar Tusse, jag gör verkligen det men Eva&Ewa hade varit så kul att skicka till ESC!Jag blir mer och mer osäker på om Tusse ens kommer komma till final. Jag har en dålig känsla inför kvällen. Han är underbar! Men rösten verkar inte hålla helt efter röstproblemen och låten är tyvärr för beige, för safe. Den kommer glömmas bort tror jag. Och missar han att sätta tonerna så kommer det kommas ihåg. ESC-publiken är inte förlåtande när det gäller sånt.
Jo, det börjar bli lite enformigt med unga snygga pojkar. Jag gillar Tusse, jag gör verkligen det men Eva&Ewa hade varit så kul att skicka till ESC!
Mamas vann ju förr året Men det känns som att det är killarna som dominerar absolut, men så länge de har starkare låtar säger jag ingenting. Jag röstar på låt/framträdande inte könJa, vi måste skicka nåt annan än unga pojkar som sjunger välpolerad pop. Jag skulle vilja se ett metal/rock-band! Och inte mellofierad metal/rock utan äkta!
Men i år var Eva och Ewa definitivt mina favoriter! det hade varit såå roligt att se dem i Rotterdam! Jag tror att det hade blivit en bra placering.
visst är det så att vi inte kan rösta i kväll?NU börjar det snart!!
Kommer in här lite då och då men har en facebooktråd att underhålls samtidigt
Så vad tror ni nu då? Kommer Tusse gå vidare? Vilka 10 blir det? Vad snacksar ni?
NU KÖÖÖÖÖR VIIIII!
Fast jag gillar att man röstar efter vad man gillar mer än vad som skullle funka i ESC, för det vet msn aldrig!Jag blir mer och mer osäker på om Tusse ens kommer komma till final. Jag har en dålig känsla inför kvällen. Han är underbar! Men rösten verkar inte hålla helt efter röstproblemen och låten är tyvärr för beige, för safe. Den kommer glömmas bort tror jag. Och missar han att sätta tonerna så kommer det kommas ihåg. ESC-publiken är inte förlåtande när det gäller sånt.
Japp! Ikväll då vi själva är med, men ej på torsdag!visst är det så att vi inte kan rösta i kväll?