Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Men jag kan inte bestämma mig för vad jag tycker om framträdandet. En del av mig säger att det är tufft, en annan del säger att de liksom "försvinner" när de har noll kontakt med publik eller kamera, utan enbart med sig själva...Slovenien är skitcool.
Hon visar det ju inte öht. Såg mest rädd ut.Hon sjunger en jättekänslofylld text. Jättevacker. Min favorit ikväll. Och jag gillar dessutom känslan i musiken.
Madonnafan?VAD har Cyperns sångerska för kläder egentligen?
Kläderna var det väl inget fel på men typ allt annatVAD har Cyperns sångerska för kläder egentligen?
Vad har Cypern på sig!?!?
Jag fick lite känslan av att det var nån som försökte vara lite Lady Gaga, men misslyckades.VAD har Cyperns sångerska för kläder egentligen?
Jag tyckte hon visade det på ett försiktigt och smådetaljerat sätt.Hon visar det ju inte öht. Såg mest rädd ut.
Jag gillade Belgien jättemycket. Det var min favoritSatt i bilen i en timme mellan 20 och 21, lyssnade på låtarna. Den enda som stack ut när jag inte såg den, förutom Sverige och Grekland, var Belgien. VARFÖR gick den inte till final?
Ah, möjligt. Bara Lady Gaga kan vara Lady Gaga Alltså. Jag är otroligt svag när det är "för mycket" av allt, men det där kändes bara... bläh.Jag fick lite känslan av att det var nån som försökte vara lite Lady Gaga, men misslyckades.
En av mina också, definitivt.Jag gillade Belgien jättemycket. Det var min favorit