Eurovision Song Contest 2017 - FINAL

Top 10
Österrike
Nederländerna
Moldavien (den växer även i mina öron)
Ungern (växer för var gång jag hör den)
Italien (ogillar dock den)
Australien
Portugal (min favorit)
Sverige
Norge
Kroatien

Känns som att Italien kommer vinna men jag hoppas att Bulgarien hamnar i toppen också. Kommer till och med håg hur Bulgariens musikvideo ser ut (följer nån ESC-sida på Facebook som postat alla länders musikvideor när de publicerats) så det är väl ett gott tecken att den fastnade.
Hade Ungern inte "förstört" sin låt med rappen hade den, i mina ögon, varit nästintill perfekt menmen.... den är fortfarande rätt ok.

Jag gillar Norge, Cypern och Belgien bäst. Det är de enda jag kommer ihåg hur de går (förutom Sveriges då som man börjar bli trött på :p )

Efter snabbreprisen är mina favoriter Österrike, Moldavien, Norge, Cypern och Bulgarien. Hejar lite på Sverige också såklart.

Tycker Portugal och Belgien var bäst. Gillar även Moldaviens låt. Sen fInns det några låtar jag är helt ok med om de vinner, men minns inte vilka länder det var :P

Liknande trådar

Kultur Nu är det dags! Dagen vi väntat på! FINAL I EUROVISION SONG CONTEST! Sverige kom med, och i finalen väntar följande delatagare...
18 19 20
Svar
382
· Visningar
19 032
Senast: voltis
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
7 528
Kultur Ja ni läste rätt! Trots iställt ESC pga ja ni vet vad, kommer Sveriges 12:a att röstas fram! :banana: :banana: :banana: Det kommer att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 779
Senast: malumbub
·
Kultur På tisdag smäller det, för mig är det i princip höjdpunkten på året om man inte räknar med semestern till Grekland eller kanske dotterns...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
6 578
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar