ettårsfällning pom

mellan

Trådstartare
Jag har en snart ettårig pomeranian som precis har gjort sin ettårsfällning och fällt ur allt underull. Nu undrar jag om någon vet hur lång tid det tar innan ullet kommer tillbaka?

Sv: ettårsfällning pom

Det är det säkert men inte idag. Lite mycket helg för att få svar på Buke på en så specifik fråga.

Har du ingen uppfödare du kan fråga? Eller någon annan med erfarenhet i din närhet?

Jag tänker annars att hur lång tid det tar troligtvis är väldigt individuellt.

Jag föder upp Mittelspitz, ett par storlekar större men samma hund i grunden. När mina byter från unghundspäls till vuxen tar det totalt ca 2 månader tills dom fått full vuxenpäls.

Liknande trådar

Hundhälsa Har en tik och en hane sedan några år tillbaka. Ikväll lyckades de smita ihop och para sig! De hade precis lugnat ner sig lite, i en...
Svar
14
· Visningar
1 722
Senast: lilstar
·
Hundhälsa Jag har, för första gången i mitt liv, blivit med tik. En omplacering, snart fem år gammal, som tidigare bara bott hos sin uppfödare och...
Svar
4
· Visningar
462
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
522
Senast: Sryoqwe
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 354
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Vegansk efterrätt?
  • Autistisk bror