ettårsfällning pom

mellan

Trådstartare
Jag har en snart ettårig pomeranian som precis har gjort sin ettårsfällning och fällt ur allt underull. Nu undrar jag om någon vet hur lång tid det tar innan ullet kommer tillbaka?

Sv: ettårsfällning pom

Det är det säkert men inte idag. Lite mycket helg för att få svar på Buke på en så specifik fråga.

Har du ingen uppfödare du kan fråga? Eller någon annan med erfarenhet i din närhet?

Jag tänker annars att hur lång tid det tar troligtvis är väldigt individuellt.

Jag föder upp Mittelspitz, ett par storlekar större men samma hund i grunden. När mina byter från unghundspäls till vuxen tar det totalt ca 2 månader tills dom fått full vuxenpäls.

Liknande trådar

Hundhälsa Min ena lilla behöver snart klippas igen och kommer då frysa. Hon har sedan ett tid ratat de stickade tröjorna och en annan i något...
Svar
11
· Visningar
690
Senast: Amha
·
Hundhälsa Min tik opererades igår kl 15 för akut livmoderinflammarion. Den var tydligen nära att brista. Hon fick komma hem kl 20 igår. Igår... 2
Svar
37
· Visningar
4 425
Senast: Ratax
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 217
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa Har en tik och en hane sedan några år tillbaka. Ikväll lyckades de smita ihop och para sig! De hade precis lugnat ner sig lite, i en...
Svar
14
· Visningar
1 796
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka