Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nej det har nog inte jag heller när jag tänker efter
Men att det skulle vara farligt har jag väldigt svårt att tro iaf..
Ey vet du, jag har hittat nya råttisar Nu ska man bara antingen fixa transporthjälp från vad-det-nu-hette eller så åker jag ner själv. Sötisarna är bara 2 dagar gamla idag
Var visst nån som fått hem en dräktig hona... Tänkte köpa två av honom om det är några hanar kvar, de är inte könsbestämda än. Men det lär nog gå skulle jag tro, två hanar borde ju finnas i en kull på 10 iaf
Det vet man aldrig Jag har tom en hel drös med kort där jag inte ser skillnad på råttisarna. Speciellt besvärligt var det när jag hade 4 svarta töser i samma bur, Diva, Cachen, Kattmat och Tarja... Kattmat och Tarja har visserligen vita magar men det syns ju inte på alla korten, de enda man känner igen där är Diva och Cachen iom att Diva har så speciella ögon och Cachen är (okej, var) enda rexen
Tror jag icke Fast jag är precis på gränsen till närsynt, ren jävla tur att jag inte fick glasögon redan i mellanstadiet. kanske kan ha med saken att göra?
Hästnyheter Sociala medier förmedlar ofta en förskönad bild av ridsportens glans och perfekta ridteknik.
Samtidigt växer en oro för att unga ryttare...
Hästmänniskan Jag har arbetat ett fyrtiotal cobbar i olika storlekar från Irland/Storbritannien genom åren. Generellt vänliga och lugna men jag litade...