Eskil Erlandsson backar: Framgång för djuren

Sv: Eskil Erlandsson backar: Framgång för djuren

.[/QUOTE] Och så har vi högen med pedofiler, zoofiler, heterosexuella och nekrofiler som inte skadar någon.
De låter bli barn, djur, kvinnor som inte vill och de ser till att klara sig utan några lik.
Dessa människor lever inte ut sina lustar för de kan kontrollera sig.
Inte behöver de då någon vård.

Sexuell läggning går inte att bota, något som många homosexuella vet.
Då det ofta har gjorts försök att bota homosexualitet.[/QUOTE]

Så du menar på fullaste allvar att det är okej att vara pedofil, zoofil, nekrofil mm om man inte skadar någon. Och att det för dig då är ett normalt beteende liksom homosexualitet och heterosexualitet eftersom du jämför dem ihop!:confused:
För mig är alla nekrofiler, zoofiler och pedofiler inte normalt och ja, jag anser att man inte är riktigt som man ska i huvudet då. Det är en spärr man saknar....

Ja men det är ju ett naturligt beteende för hunden. Att ha sex med en människa är inte ett naturligt beteende för en hund.

Eftersom du fortfarande inte kan förstå det jag hat skrivit, trots ett flertal förtydligande, så kan du lägga ner det. Det är nog bara du som anser att du är rolig och smart när du håller på så. :angel:

:bow::bow::bow: Jag har aldrig mött en sådan person som Ginnies ögo mot öga, men det önskar jag att jag kommer göra någon dag. Det skulle vara intressant (i rent studiesyfte) :)

Ja,ja, ditt "öga för öga, tand för tand" känner man ju till......och här kom det en till som inte tycker att den förståndshandikappade tjejen i det fall terese beskrev ska få ha sex med en normalbegåvad man, för det var det vi diskuterade, eller vad bockade du åt?

Eftersom du fortfarande inte kan förstå det jag hat skrivit, trots ett flertal förtydligande, så kan du lägga ner det. Det är nog bara du som anser att du är rolig och smart när du håller på så. :angel:

Jag lägger ner när du skriver vem hon får ha sex med, vad är en "riktig" pojkvän?

Ja men det är ju ett naturligt beteende för hunden. Att ha sex med en människa är inte ett naturligt beteende för en hund.

Hunden har inte sex med en människa för att den slickar henne:grin:, det är kvinnan som har sex med hunden, och hunden blir utnyttjad, hur ska hon straffas, böter, villkorligt eller fängelse?

Eftersom du inte kommer på något annat så tar du det. Men tycker du verkligen att dina små trevliga ordmärkerier för diskussionen framåt?

Eftersom du inte kommer på något annat så tar du det. Men tycker du verkligen att dina små trevliga ordmärkerier för diskussionen framåt?

Fattar du inte att det är du som vägrar förklara det du skrev? Vad för "pojkvän"?

Jag har pratat med en oändligt antal persóner som är ägare till hästar som har utnyttjats sexuellt och till skillnad mot vad du tror så har de totalt ändrat sin personlighet. Vi som "hästmänniskor" vet att hästar är oerhört intelligenta och det behöver inte vara våld inblandat för att en häst ska förstå skillnaden mellan en undersökning och att bli våldtagen, hur liten snoppen än är.

Så du har pratat med ett oändligt antal personer som har hästar som har utnyttjats sexuellt, utan våld överhuvudtaget,där hästarna totalt ändrat sin personlighet?

Om inget våld varit inblandat, hästarna är helt oskadda, hur vet de då helt säkert att de blivit våldtagna?

Och jag är övertygad om att ett sto far lika illa i en seminspilta, eller när hon binds ihop och tvångsbetäcks av en hingst.

Ginnies, jag har svarat på vad för pojkvän hon får ha för mig, flera gånger, men jag gör det igen så att du verkligen ska förstå den här gången. Det ska vara en pojkvän, om han sen är förståndshandikappad eller normalbegåvad spelar ingen roll. Men de ska ha ett förhållande. Sex mellan två parter i ett förhållande är helt okej för min del. Är det uppfattat.

Jag förstår inte hr du gång på gång kan missförstå såna enkla meningar.:confused:

Jag förstår inte hr du gång på gång kan missförstå såna enkla meningar.:confused:

Skriv då som du tycker, kvinnan i ditt fall får enligt din moral inte ha ett "one-night-stand", inte ens om han presenterar sig för personalen?:eek:

För mig är alla nekrofiler, zoofiler och pedofiler inte normalt och ja, jag anser att man inte är riktigt som man ska i huvudet då. Det är en spärr man saknar....[/QUOTE]

Ska alla låsas in på heltid då, för du verkar övertygad om att alla iaf kommer att begå brott?

Spärren saknar man först när ett brott begås, inte innan.

Är människor med en psykisk störning farliga eller ej?
Det där vet du lika bra som som jag att ingen psykiatriker ens i världen skulle kunna kunna svara på den frågan, så att du öht ställer den till oss :confused:, visar bara på en stor okunnighet från din sida.

En död kan ju inte skämas och skadas gör den väl inte heller då personen redan är död, ......

Där så har vi något som heter "griftefrid".
D.v.s. en lag mot att skända de döda.
Den är till för att skydda de efterlevande från lidande.

Om man t.ex. tänker på Estonia så är det mycket väsen om något som är så dött.
Och det beror på att det finns efterlevande som lider.
Något som man måste ta hänsyn till.

Och då kan man i lagen inte göra skillnad på dem med eller utan efterlevande utan lagen måste gälla för alla.

Alltså, en nekrofil gör sig skyldig till brott mot griftefriden.

Hela världens livmedelsförsörjning och de flesta på det här forumets fritidssyssla går ut på att utnyttja djur i någon form och på något sätt.

Ja, allt går ju självklart att spetsa till så att det passar sin egen syn,
ska man flumma ut i existentiella frågor likt ditt resonemang om övergrepp så behöver vi ju inte ha lagar öht då. Vem bestämmer i så fall vad som är djurplågeri om det mesta ändå är djurplågeri, ska vi förbjuda ridsporten tycker du?

Jag har aldrig mött en sådan person som Ginnies ögo mot öga,.....

Ärligt talat så kan du inte ha en aning om det.
Vilka du har mött öga mot öga.

Många här har mött mig öga mot öga - och de har inte ansett mig vara något monster trotts att jag tills nu betraktats som att ha en psykisk störning p.g.a. min transexuella läggning.

När jag eller vilken kvinna som helst går till gynekologen så är det inte ett sexuellt övergrepp, eller hur?!

Men du går till gynekologen för din egen skull.
Inte för att någon mot din vilja skall odla barn i dig.

Tänk om du blev inseminerad och tvingad att föda barn åt andra och inte hade något att säga till om i det fallet.
Är inte det ett övergrepp så säg?

Så gör man mot ston och kor.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka